Friday, April 17, 2009

tenang sait....

Esok sukan kat sekolah. Seronok juga sukan ni. Pelajar yang paling seronok. Aku rasa tenang sikit hari ini. Dua kerja aku selesai. Ada satu lagi. Aku tak mau fikir hal kerja bila kat rumah. Ahad nak pergi servis kereta pulak. Masih tak rehat yang sebenar. Macam mana rehat sebenar tu.

Walau bagaimanapun jiwa aku sedikit tenang...sedikit...namun aku tetap bersyukur kerana tuhan mengurniakan ketenangan ini padaku. Isnin ini aku ke Port Dickson. Program PPDa. PPDa terlalu kena dengan jiwa aku. Mungkin kerana aku telah bergelumang dengannya semasa di Kuala Lumpur lagi.

Namun walau apa pun pokoknya aku amat gembira kerana jiwa aku tenang hari ini. Aku bersyukur sungguh...

2 comments:

J!wA kaCaU said...

as'kum... ckg, bla nk bg sy g kem... tringin lar.. nnty kalu da pa per kem g taw lar kt sya..

- ayina_syinaz - said...

uncle!
link aina da tukar..
klik kat nama uh
nnty dapat masuk blog aina..
bye!
bice blog..